31 januari 2013

Tankar om typsnitt del 346

Mina senaste inlägg har sett ganska likadana ut.

Jag brukar inleda med något i stil med "Jag har varit dålig på att blogga" eller "Jag har helg, det är trevligt"

Och varför ska man ändra på ett vinnande koncept, så...

Hej, jag har varit dålig på att blogga, jag har helg, det är trevligt. Och så får vi ju förstås inte glömma, jag är fortfarande arg på blogspot, och nej jag har inte fått något svar på mitt upprörda mail jag skickade till dom för ett tag sedan. Vilken besvikelse!


Men till allas (mest troligt bara min) stora glädje så är jag numera en användare av typsnittet Arial. Och det är endast tack vare mig. Så tack. Ska man få någonting gjort här i världen så får tydligen man göra det själv. 

Det visade sig att det var inte alls speciellt svårt. 

Och jag lovar att jag aldrig mer ska skriva ett inlägg om typsnitt

Inga kommentarer: