19 februari 2013

DAGENS FILM DEL 1

Jag är nu mera filmrecensent (självutnämnd)

Har på några veckor gått från att, orkar inte se film för det tar för lång tid och jag blir rastlös, till att veta det mesta om film. Ungefär.

Dagens bidrag till filmsamlingen är Argo. Eftersom jag nämner den här så betyder det att den är bra. Så mycket mer än så behöver jag inte säga.

Jag ger den det finfina betyget 4 av 5 brön
(Synonymer till brön: kvinnobröst, bystbarmbehagtuttarpattarbrön, tits; modersbröst, spenar)

Bild: Eftersom man på diverse hemsidor kan läsa att bilder i blogginlägg leder till direkt framgång så bifogar jag en bild på inlägget, i inlägget. För jag kan faktiskt inte hitta en mer passande bild än så. Så nu kan ni läsa inlägget även på bild. Är det inte nytänkande så säg




Inga kommentarer: