2 december 2012

December

I November lyckas jag skrapa ihop hela 2 stycken blogginlägg. Jag är otroligt stolt över min skrivförmåga.

Kanske kan man tycka att det är dags att sluta. Men det känns ju drastiskt, och lite tråkigt. Då kanske man ska göra en klassiker och byta blogg. Det sägs ju ge ny inspiration. Men för att byta blogg så ska man kunna göra en design, det kan inte jag. Så jag får väl snällt stanna här då (eller betala en summa pengar till någon för att göra en design åt mig)

Tills vidare kan jag väl berätta vad som hänt sen sist.

Det har kommit mer snö, jag har jobbat en massa, bakat bullar, köpt julklappar, några liftar har öppnat, det har blivit kallt, årets futurityvinnare är korad, min pojkvän har varit i Hong Kong, och kommit hem från Hong Kong med massa fina presenter, vi har fått en ny lägenhet mitt i byn som vi snart flyttar in i, jag har köpt en julgran (fast det är egentligen en En, konstig meningsuppbyggnad), ungefär så har det sett ut. Sen har det blivit december också, och första advent. Det är ju en fantastisk trevlig tid på året med andra ord



Inga kommentarer: