18 januari 2012

BINGO

Imorse ringde en väldigt trevlig tjej till mig. Hon var från Bingo Lotto

Att bli uppringt tidig morgon när man är nyvaken är ju aldrig kul. Men om det är från Bingo Lotto blir det ju betydligt roligare. Då får dom ringa hur mycket dom vill.

Jag hade ju vunnit en gigantisk summa, en snygg bil eller valfri resa värd 100 000 kr.

Fast det hade jag inte alls. Det trevliga tjejen från Bingo Lotto ville sälja lotter med extra mycket i potten till mig.

Det trevliga tjejen envisades även med att säga mitt namn framför varje mening. Det hade jag tyckt varit ganska trevligt om det vore så att hon ringde och gratulerade mig för min vinst. Då hade jag känt mig lite extra speciell. Nu när hon inte gjorde det så tycker jag att hon lika gärna kunde låtit bli.

Inga kommentarer: